Local Media Conference

Tips til kloge satsninger på et foranderligt marked

Den 27-28 maj 2009 afholdes IFRA Local Media Conference for fjerde år i træk. Denne konference, for lokale og regionale aviser i norden, kommer til at præsenterer de skarpeste indtjeningsmulighder og seneste trends indenfor online medier.

Har du siddet på konferencer og hørt de store kanoner tale om store og succesfulde satsninger på online medier og sukket over dine egne ressurser? Længes du eftre at høre om en case der kunne implementeres på din egen avis? Så er denne konference noget for dig! 

Sæt kryds i kalenderen den 27-28 maj!

Blandt emnerne der behandles er:
– Smugkig i nordiske mediekoncerner: strategier for digital udvikling – mobilt, web-tv, m.m.
– Fremtidens annonceformat: synergieffekter af at sammenføre kontext og annoncer, mobilannoncering
– Inspirerende studier: redaktionelle satsninger som har lokket nye målgrupper til.

Fokuseringen på lokale og regionale aviser gør denne konference unik! Formålet er at give håndfaste tips til aviser, som vil finde den rette satsning og forbedre indtjeningen på de digitale platforme. Tag chancen og træf kollegaer fra hele norden - Del erfaringer og knyt kontakter til fremtidigt samarbejde.

Konferencen arrangeres i et nordisk samarbejde mellem IFRA Sverige, svenske TU, norske Mediebedriftenes Landsforening, danske DDPFF og finske Tidningarnas Förbund. Konferencesproget er engelsk.

Komplet konferenceprogram vil foreligge senere, men det er allerede nu muligt at tilmelde sig. Onlione tilmelding sker på: www.ifra.com/lmc.

Spørgsmål kan rettes til
Kristina Bürén på IFRA Sweden på: buren@ifra.com

Vel mødt på IFRA Local Media Conference 2009!

Årligt arkiv